This blood keeps me alive, but what is it that runs through you?

Tror jag lyckats gå igenom varje sekund av vårat förhållande
Långsamt i huvet spelas filmerna upp
Jag längtar efter dig

But there comes you
To keep me safe from harm
There comes you
To take me in your arms

Tänker du någonsin på mig?
Saknar du ens mig?
Eller försöker du att glömma mig?
Jag vill bara skrika rätt ut
Is it just a game?
I don't know
Varför vill du göra så här mot mig?
Jag kanske är självisk
Det handlar kanske inte alls om mig
Du har lovat att du älskar mig
Pleading eyes that break my heart
So homesick I can feel
But I know I must play my part
When tears I must conceal,

Jag saknar dig
Jag längtar efter dig
Jag saknar oss
Jag längtar efter oss

Take my hand and my heart races
Flames illuminate our faces
And we are on fire
Blow a kiss to the crowd
They're our only hope now

Jag kan knappt lyssna på musik längre
Jag kan inte lyssna på låtar som säger
'Buhu de är så synd om mig, det är slut'
Jag kan inte lyssna på låtar som säger
'Fuck u! Jag klarar mig utan dig, de är slut'
Jag kan inte lyssna på låtar som säger
'Jag är så lycklig med dig, du är min värld'
Jag kan inte lyssna på musik
Musik som förknippas med minnen
And now I know my place.
We're all just pieces in their games.
Hela min värld är du
Vart jag än vänder så finns en del av dig där.
Jag är fast i mitten,
Jag kan inte släppa
Jag kan inte stanna
Jag vet inte vart du vill ha mig
Men jag vad som hellst för dig nu

I don't know where I am,
I don't know this place.
Don't recognize anybody,
Just the same old empty face.
See these people, they lie,
And I don't know who to believe anymore.

Snälla lämna mig inte krossad på trottoaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0