They are either best friends or worst enemies, i dont know

Idag har jag varit duktig. Har varit på nordea och handelsbanken under dagens hål så nu är jag så rik att jag ska bjuda Linn och Chippen på kebab imorn. Eller vad dom nu vill äta ^^ Men jag har dock tydligen ännu mer hål idag, engelskan är inställd = totalt 6 timmar hål på en dag = inte rätt!


bilder på när jag o syrran va ute o tog min första drink som 18, men den va inte god. När gubben blandat klart de som skulle va i så kollar han runt o så tar han upp en flaska med blå vätska och de va bara 3 droppar kvar. Han häller i en droppe i mitt glas o ett i syrrans o båda tänker 'jahapp då blir vi drogade nu oxå'

sen va jag ute o gick slingan som var en isgata, de va jätte kul att gå! Fast jag hade sönder mina byxor när jag försökte ta mig ner från en backe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0