There is no friend as loyal as a book.

Ofta när jag gör något så gör jag de impulsivt,..
Jag brukar gilla att tänka att jag funderar över saker, väger för- och nackdelar innan jag gör mina val... Men det gör jag inte.

På mitt rum, på väggen och i min jackficka har jag en lapp med massa saker jag ska köpa och jag ska absolut inte köpa något som inte står på den lappen..... Idag har jag lagt 400 kr på böcker :P Som inte står på min lista.. Jag hittade en bokserie där 5 boken kommer ut i september och sista någon gång 2014. Jätte värt x) Och jag vet inte ens om böckerna är bra, jag hade kunnat vänta till efter lovet med att köpa o på så sätt fått läst iaf första boken gratis via bibblan men de orkar jag ju inte vänta. Jag kunde inte heller vänta till imorn o beställa dom utan ringde till syrran så hon fick göra de eftersom hon va hemma.

Jag har inte ens läst va böckerna handlar om! Hahahah åh va jag älskar mig själv ibland x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0