May the odds be ever in your favor

Jag är så jävla pepp! Om 11 dagar får man börja förhandsboka biljetterna till THE HUNGER GAMES! Haha jag blev bioklubbs medlem bara för att kunna få tillgång till dom första biljetterna och jag funderar på att boka 4 på en gång! 2 till fredagen och 2 till lördagen. Årets film, biljetterna kmr försvinna fort :D
Bara som en jämförelse så gjordes de en undersökning på vilken film som var mest efter längtad under 2012 och 38% svarade hunger games, twilight fick 5% och med alla fjortisar där ute som älskar twilight så säger de otroligt mycket. Jag läste oxå precis att hunger games slagit twilights rekord över förbokade biljetter i usa!
Man kan ju inte alls jämföra twighligt med hunger games förutom just i popularitet och självklart vinner hunger games. Läs böckerna alla som läser detta och se filmen! Den kmr bli grym!

Chippen tycker de är jätte kul att jag är så exalterad över filmen och han går o hoppas i smyg att jag kmr bli as besviken. Så rolig är han. Och han kmr troligen inte gå med mig på fredagen heller... Men då ringer jag någon annan eller går själv för jag kan inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0