I remember you say don't leave me here alone

Alla har gått och lagt sig utom jag och Mauro som precis kom innanför dörren. Han kom precis när jag började skriva och förstörde de hela nästan, jag som ville vara ensam hemma x)

Chippens päron tvingade honom till att köpa en ny säng så han har varit jätte grinig hela dagen. Men vi åkte iväg till ikea för testa vilken han ville ha och han köpte en utan att testa. den senaste riktiga han hade tyckte han va för mjuk såå han sov hellre på golvet o så går han o köper en som räknas som mjuk igen... Men men hans pengar så vill han va grinig så varsågod. Är huvet dumt får kroppen lida.
Men han somnade på 5 minuter, bokstavligt talat! Vi kollade på tv o sen när programmet va slut slängde han sig ner på rummet, tänkte att så rolig va jag men så skulle Anita på toa o stack in huvet på rummet för kolla så han inte va där och då hade han redan somnat. Så så oskön kan den inte vara ^^
Men jag tror ändå han är glad, han kan bara inte säga de

Vi skickade ut hans säng när han fyllde 20, alltså oktober 2010 (!) och har haft diverse madrasser o sängar som antingen fått några brädor spräckta eller som fått en kniv genom madrassen... men tänkte visa hur dom vi legat på sen november-december sett ut och hur de ser ut idag, med nya lakan ;) behöver väl inte berätta vilken som är vilken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0