I am short, fat and proud of that

Jag får nästan en känsla av att jag borde gå ner o kolla om Bella har dött, det har aldrig hänt under alla gånger jag sovit här att någon unge sovit efter halv 9. Nu är Matilda och Felicia hos Nonna så Bella är ensam barn hemma men klockan är jätte mycket! Känns jätte konstigt att vara ensam uppe på morgonen.

Min plugg dag eller plugghelg blev de inte så mycket med, igår så "jag ska bara kolla på den här filmen" jag ska bara kolla på 7th heaven, jag ska bara dansa lite först, jag ska bara ta en promenad, jag ska bara planera årets resa, äh skit samma jag göre efter melodi festivalen, oj jag va på promenad under melodifestivalen och nu ska jag o Chippen ta ett bad.
Men tillslut började jag iaf och jag är nästan klar med uppsatsen, men jag har 3 lektioners matte att ta igen och om jag får upp Chippen ur sängen så åker vi troligen om en timme till cosmonova. Men jag pluggar sen istället ;)
Jag måste packa om mina väskor oxå om jag ska skippa att åka hem ikväll för jag vill inte hem men kan inte ta med båda väskorna till skolan så ska spara de jag inte behöver i den ena väskan o lämna kvar den och hämta den på onsdag eller fredag och jag borde virka klart mosters 50 års present men jag tror att jag tar ett till avsnitt 7th heaven istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0