Hej alla barn nu är de barn program!

Jag sitter hos en sjuk pojkvän, han har gått och skaffat sig lunginflammation den lilla grisen. Nu får vi vänta och se hur lång tid de tar innan jag lyckas få det ^^

Jag är lite glad idag för jag kom precis hem med ett nyköpt tangentbord till min ipad och det var ett helt okej pris :) t.o.m billigare än blocket :P sitter och försöker vänja mig vid det just nu. Ä sitter bredvid mellanslag, det finns inget shift vid enter och det blir inte automatiskt stor bokstav i början på meningarna. Men de är mycket skönare än att skriva på ipaden.

Nu ska jag upp o spela wii innan ungarna kommer hem för i helgen är de plugghelg men bjuder på en bild på Beck innan jag går ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0