Okt. 23, 2011

Har haft en hel mysig dag idag med min älskling. Han avslöjade igår att vi skulle umgås bara han och jag idag och va tvungna att åka senast halv tre för hinna. Så gör han bara för han vet att jag hatar det. Finns ingen annan anledning.

Men efter att vi jobbat i rummet så drog vi oss mot bussen 14.15 och jag fick iaf veta att vi skulle till medis och avsluta på restaurang.
Off we go och de blev bio, smurfarna 3D. Efter vi hämtat biljetterna så gick vi in i en gullig butik som sålde de mesta små gulligheter, älskling passade då på att köpa en bok till mig. Sen till filmen, perfekt för våran barnsliga sida och helt perfekt kväll för mitt lilla hjärta. Restaurangen fick bli bk och vi njöt av stunden.

Nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska läsa, sticka eller bara sova x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0