Okt. 13, 2011

Anledningen till mitt inlägg igår var enbart för att testa om blogg appen ville samarbeta. I lördags skrev jag ett långt och utförligt inlägg om alla mina tankar och funderingar men appen slutade fungera och har inte funkat framtills igår och jag har haft de där inlägget uppe och bara testat klicka på publicera lite när jag kommit på det.

Jag läste klart min bok som jag klagade över i söndags, egentligen skulle jag kunnat vara klar i lördags innan frulle men ville inte att den skulle ta slut. Jag fastnade helt för den och håller precis på med den svenska upplagan men måste säga att vill man läsa boken så ska man göra det på engelska, de är knepig engelska ( den skrevs 1814) men boken blir ändå så mycket mycket bättre på engelska. Jag har även laddat ner 2 till böcker av Jane Austin till ibooks som ska läsas när jag är klar med denna. Det kommer säkert bli fler efter det.

Jag klippte mig igår och är inte alls speciellt nöjd. Han tog bort riktigt mycket av håret på sidorna, precis som jag ville men av håret på huvet tog han inte bort många mm, trots att jag sa att jag ville ha kvar samma frisyr... Men men, får kolla om mamma kan rädda det hela i helgen.

Hittade även en vinterjacka till ett acceptabelt pris som ska hämtas idag och även världens sötaste mössa på barnavdelningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0