Okt. 13, 2011

Det som är negativt med nya appen är att man inte kan bestämma vart man vill ha bilderna så dom kommer alltid längst ner.

Vi har bild men tror inte hälften ritar. Jag sitter på Google och drömmer om att få bo i Paris ett år. Det var väldigt aktuellt innan jag träffade Chippen men jag vill ju inte lämna honom. Fastnade för någon dag sen på en blogg hos en brud som går ett av sina gymnasieår i Paris på svenska skolan där. Min dröm. Jag ångrar verkligen idag att jag inte valde samhäll eller natur för då hade jag oxå gjort det. Åh va jag saknar Paris. Vill. Vill. Vill!
Men efter skolan så jävlar! Chippen får följa med eller så får vi testa på Skype förhållande.

Så här ser det ut på lektionen. Elina är den som 'kluddrar' enligt henne själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0