Feb. 25, 2011

Jag är så jävla less på min fittiga kropp
Hatar att behöva begränsas av alla jävla fel som den ska ha,
Jag vill inte begränsas av den längre! Den kan väl fan lära sig begränsas av mig?
Vore inte de bara på tiden?!
Troligen har jag fått en benhinneinflamation, de gör ondast i vänster..
Jag vägrar kolla upp det, äre benhinneinflamation så kmr jag knappast få träning,
äre inte de så kmr de väl ta lika jävla lång tid att diagnosera som mina knän.
Känner mig så galet värdelös när jag inte klarar av att ta en 15 minuters promenad, eller 1 minuts jogg för de gör så jävla ont såfort jag anstränger benen,
Och visst kan jag träna resten av kroppen men jag känner ingen motivation till träningen utan konditionspass, jag vill få upp pulsen och utendorfinerna, utan de så får jag inte ut nå av träningen. Jag tränar inte för få muskler eller bli smal, de är bara ett plus. Jag tränar för bli glad och de blir jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0