Beck har gjort min dag ;D

Jag har fan fått världens bästa uppvaknande idag :D
Vaknar till flera gånger under natten av att jag frös men för 10 minuter sen så fick jag nog och gick o hämtade en filt.
Innan jag lägger mig så passar jag på o kolla om jag fått något meddelande från älskling under natten. Och det har jag, plus ett meddelande från beck kl1 inatt så det skyndar jag mig att öppna.
Det står:
Hahah jag kommer dö... Seriöst, på något vis har vårat brandlarm gått igång under natten..Jag har vaknat till några gånger av att någon hållt på och bankat.. Nu när jag gå ut ser jag 2 stora brandbilar utanför mitt fönster, brandmän och securitas utanför våran dörr och flera brandmän på våran balkong..

Hahaha asså seriöst kan man få någon bättre start på sin morgon? :o Nu kmr jag fan inte somna om fast jag inte behöver gå upp innan 10 z)
Men får göra som jag brukar på måndagar - ligga o lata mig till efter 8 och sen passa på att träna en timme, den ända tiden på veckan jag har tid att träna x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0