This is the begining

Sitter här med en liten orolig klump i magen,
Nästa vecka kmr jag troligen köpa gymkort - årskort!
Jag som aldrig satt min fot i ett gym!
Satan asså..
Undra hur faan detta kmr gå..
Behöver en träningskompis !
Ska gå på måndagar, varannan onsdag ungefär och dom helger jag är i farsta..
Har ingen aning om hur detta ska gå,..
Känns som jag kmr tröttna och lägga av, främst eftersom jag inte kan någonting..
Ååååh jag blir galen,..
Ska försöka iaf att klara av det..
Eller faan heller
Jag ska inte försöka,
Jag ska klara det!
(pepp pepp pepp!)

Jag kmr få instruktioner o allt ibörjan så jag lär mig
Men jag skulle verkligen behövt en träningspolare..
Jag och älskling skulle börja tsm men jag har ju inte tid att träffa honom.. På onsdagar o helger men det som jag ska satsa på är ju måndag morgonen och då är han i skolan den jäveln :C
Vet inte vrf jag håller på att få panik över det här men jag är väl bara trött o kroppen behöver något att reagera på x)



Fitta måste köpa träningsbh x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0