Tröttigheter på max

Skrivet 4 oktober kväll
Uuuuuuuuuuuhhhhhh baby i love your wayyyyyyy
Va på ungdomsmottagningen idag och min barnmorska eller vad hon är blev jätte orolig över all min stress och panik Kändes lite roligt :p Träffade oxå min gamla som jag inte träffat på 2 år som hjälpe mkt och stöttade,och hon mindes mig och jag tror att hon ville stå och prata längre men hennes patient kom då så det gick inte ^^ Men hon hade fortfarande ett oroligt ansikts uttryck. Man känner sig lite speciell när dom minns en efter två års tid..

Min nya satt länge och funderade på hur hon skulle kunna hjälpa mig med allt och sa hela tiden ' men du är ju så ung!' så fort jag berättade nått z) Eftersom jag inte bor i norrtälje så kunde hon inte riktigt ge mig något men tyckte jag skulle till en psykolog eller kurator men hon fattade inte hur jag skulle ha tid med det x)
Det är riktigt illa när man inte har tid att stressa ner x)

Jag hade en dag förra veckan då jag slapp stressa hem helt och jag hade inte ont i bröstet, jag kunde äta middag helt normalt och lullade runt, allt bara för att jag inte stressade till bussen..

Men träningen gick rätt så bra i veckan :) I tisdags så cyklade jag 9 km på träningscykel på 34 minuter, sen på lördagen tog jag och Beck en lat joggrunda på 15 min och på söndagen tog jag cykeln 1 mil, skulle ta men äldklingen på 2 milsrundan men han tröttnade efter 1 km så jag fick cyklade ensam.. Däremot så jobbade jag hårdare än jag brukar, svettig blev jag och de brukar jag inte ens vara efter 2 mil,.. Det är årstidsförändring och det gillar inte mina knän men de är bara bita ihop ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0