Spendera pengar?

Känns lite som taget ur en film när man ligger i sängen på mage i sängen
Men inte fan kan man skriva såhär :p kroppen sjunker ner i sängen men datan står i samma höjd :P

Menmen :p
Köpte en tröja idag och va nära på en till, men jag har gjort av med 100 kr igår och 100 kr tidigare idag så att göra av med 300 till kändes inte lockande.. 500 på 2 dagar, nej tack. På den jag inte köpte stog de 'peace and love forever' och på den andra va det en döskalle med texten under 'forever is a long time'
Lite skön kontrast ^^ men men den där tröjan va helt underbar men den finns nog kvar nästa vecka när jag har lite större samvete att köpa den och spendera lite mer pengar.

För någon dag sen så fick jag veta att jag och älskling blev tsm och kmr ha alla våra årsdagar på menlösa barnens dag, (menlösa-meningslösa) har för mig att farmor berättade att förr i tiden va det den dagen som man gick och gav mat till fattiga och föräldralösa barn o.s.v och jag va så sur för att det fanns morsdag och farsdag men ingen barnens dag, så jag ville bli firad på menlösa barnens dag och jag antar att jag lyckades få till det ordentligt nu z)

Kommentarer
Postat av: beck

hahah firad på barnens dag...noooormalt!

2010-10-12 @ 22:12:30
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0