love u

Alla som har ett förhållande, gör denna lista ! 

Du är tillsammans med? Chippen
Hur gammal är han? 18, 19 nästa vecka

När fyller hon år?
25 oktober
Vart bor han? Farsta
Vad har han för färg på rummet? Svart med grön och lila saker
Har han någon fobi?
Maskar
Är han beroende av något?
Skruva på sina jävla drickor 
Är han envis? Inte med mig, han vet att det är bäst att ge sig x) 
Vad gör han på helgerna?
Spenderar dom med mig
Kommer han bli en bra Pappa? Den bästa man kan tänka sig

Varför är du tillsammans med han? För jag älskar honom, vill inte ha någon annan, han är det bästa jag har, min framtid
Föll du för honom direkt? Ja faktiskt, det känns som vi visste redan när vi pratade första gången att det skulle bli vi

Har du roligt med honom? Hahha aa han vet precis hur man ska göra
Skulle du kunna bo med honom? Ja jag längtar till vi skaffat eget ställe
Vad är det finaste han sagt till dej? Går ju inte att skriva ut och välja,han säger fina saker till mig flera gånger om dagen och snart har vi varit tsm i 300 dagar så hur fan ska man välja?

Om er:

Hur träffades ni första gången?
Cicci pallade inte prata med han så jag fick prata, sen träffades vi i Norrtälje
När blev ni tillsammans?
28 december
Hur länge har ni varit tillsammans?
Nästan ett år, helt underbart och början på något mycket mer och större
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? hela 17 dagar
Har ni sovit över hos varandra?
Nej :o Fy sånt gör man inte innan man gift sig :o 
Har ni bråkat någon gång?
Det gör alla men vi har inte bråkat mycket och inte allvarligt
Vem håller fjärrkontrollen?
ingen 
Vad har ni gemensamt? kärleken 
Har ni samma åsikter om saker? Oftast
Planerar ni framtiden ihop? Hela tiden 
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? Utan att få prata i tele eller träffas, bara messa - 10 dagar och då skickade vi 100 sms till varandra under den långa tiden, annars 2 veckor
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? Jaa hela tiden, men ibland måste han inte ens säga det, man ser det i hans ögon
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Han har lovat mig 80 år till men jag vet inte om jag vill bli 96, men vi kmr sitta där på varsin gungstol på ålderdoms hemmet och gnälla på att solen skiner för ljust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0