Dag 01 – Presentera mig själv

Presentera mig själv.. Är så trött på sånt, känns inte som man gjort någonting annat under hösten med alla nya lärare.. Första man skrev va jätte långt, men det senaste jag skrev för 3 veckor sen va bara 5 rader. Klart man tröttnar x)
Vem fan är jag då?
Elise Lindell, 16 år. Bor i Norrtälje 3 helger i månaden, Vällingby 4-5dagar i veckan och i farsta 1 helg i månaden + några strö dagar.
Jag går i skolan i Uppsala så speciellt mycket fritid finns det inte, är hemma ungefär 3 timmar varje dag innan det är dax att sova. Så ca 5-6 timmar varje dag går till att pendla :p Jag går i Guc som är en skola som är 2 skolor i en, en komunal som jag går i med mediaprogramet och en friskola med olika varianter av Media, som Sam-media, design o.s.v. Jag går på den skolan för bli fotograf och efter skolan ska jag plugga på olika högskolor och inikta mig till natur fotograf. Om jag ska jobba som fotograf efter dom åren har jag ingen aning om utan jag kanske ska plugga någonting med djur då. Jag känner inte att jag kan jobba som naturfotograf och ha familj samtidigt men det är någonting som framtiden får ge, jag kan omöjligt veta vid 16 års ålder vad jag ska jobba med i 50 år och jag kan alltid ångra mig. Fan min mamma är 45 år och har börjat plugga nu.
Jag är en kreativ människa och när jag inte har någon tid över på dagarna håller jag på att bli galen så jag håller på och lägger ner massa 100 lappar i månader för hitta något kreativt som jag kan göra på tåget men det är baar 40 minuter på tåget så hinner inte börja på nått innan jag är framme tkr jag x)
Sådär nu har jag väl berättat massa rader som inte säger någonting alls :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0