Juli 14, 2010

Faan va jag känner mig stolt just nu! :D
Har gått en runda som brukar ta mig en o en halv timma att gå på 40 minuter! Satan va skönt de känns! Och i den här jävla värmen z) Sprang en bra bit, halvvägs så sa mina lungor stopp och det tjöt sådär äckligt som de gör när man knappt får ner nån luft,.. Kanske är det som kallas rasslande lungor? eller va man nu säger x)
Mötte en som cyklade och hon tittade på mig som jag va dum i huvet som sprang i solen när de va så varmt z) Hälsade så högt jag kunde med mina vackert sjungande lungor ^^ 
Skulle försöka mig på att springa samma sträcka igen lite längre fram men då kändes de som jag skulle spy istället så då fortsatte jag min power walk ^^ Tog mig mindre än 15 minuter att gå 3 km x)
Igår så skippade jag promenaden och passade på att sova ut istället men cyklade mer än en mil sen och badade så fick röra på mig lite iaf ^^ Imorse så skulle jag ut men somnade om så tog det nu istället.
Snart kommer älsklingen hem och då ska vi äta och sen sticka o bada, de behövs för jag är inte lite svettig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0