Juli 12, 2010

Dagens promenad gick faktiskt bra, det va kvavt men iaf molnigt så jag klagar inte :)
Va ute i en timma och joggade upp för en brant jävla backe och små joggade så många meter som mina knän ville klara av ibland. Måste verkligen fixa bra tränings musik och köpa nya lurar eftersom mina är sönder ^^ Hade skrivit i min planering att jag skulle gå eftermiddags promenad och kvälls promenad eftersom jag planerat att åka hem på onsdag men måste hem idag så får se hur bra det går med den där eftermiddags promenaden..
Det skulle vara mycket bättre om jag fick vara kvar här i veckorna, eftersom älsklingen åker hemifrån kl halv 9 så är det perfekt för mig att jag följer med då och tar morgon promenaden ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0