Underbara kyla

Newsflash! De är kallt ute! :D Jag älskar de! Hur underbart äre inte att gå ut o känna att näshåret har fryst o allt bara luktar kallt o underbart! Undra om jag är den ända i sverige som varit ute i 20 minus o inte skriver ironiskt? Varför klaga? Klä dig efter väder, de blir inte riktigt lika snyggt men de går att göra de de, även om man har 4 tröjor eller vafan.. Jag hade på mig mitt skid-underställ, pyjamas, en tee, tjocktröja o mjukis  - och jag frös bara om fötterna. Tror jag kmr bygga upp klädseln på samma sätt imorn... Fast imorn ska de tydligen bli nio minus, men 7 minus när jag väntar på bussen.. Får se då hur jag gör och vad tempen står på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0