Dec. 13, 2010

Till: Pappa
Sms: Asså jag behöver din hjälp! :( Såg nyss på Famiy Guy och då var det en kille som sa att kondomer failar 100% av gångerna! Jag trodde att dom var typ 99% säkra?! Jag och Jesper hade sex igår med kondom, tänk om jag är gravid!?!? Har en jävla ångest just nu... :( vad ska jag göra?
Svar: Jag har inte tid för dina problem, jag jobbar. Fråga din mamma.

Förklaring: Smset skulle egentligen till min bästa kompis. Hon ska följa med mig till UM imorgon när jag gör ett graviditetstest. Helvete asså, jag som trodde att kondomer var helt säkra. Men så är tydligen inte fallet...
Haha jag har så mkt till liv att jag sitter o kommenterar texter från internet ^^
Men jag vet inte va man ska tycka mest... Att hon litar till 100 % på det som sägs på family guy eller det hennes pappa svarade?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0