3/9-09|plugg

Det kanske inte är så många som håller med mig, men just nu tkr jag skolan är kul! Dom senaste dagarna har vi läst mkt geografi och Ekologi. 
Geografi är något som jag alltid gillat, tkr det är viktigt att känna till saker om resten av världen och allt de där. Geografi fastnar i mitt huve lätt oxå, de är ju bra!
Sen så har vi ju ekologi, de och etologi är nått som jag tänker mkt på,. Hur allt hänger ihop o så .. Vi börja med ett grupp arbete som just nu känns omöjligt z) Men allt förutom de är bra :)
Och så på svenskan läser vi 'pojken som kallades det' Jätte bra och hemskt bok! Precis som dom ska vara enligt mig ^^
Engelska lektionerna är roliga, vi har snackat mkt och just nu håller vi på och skriver en person beskrivning, har skrivit nästan en sida nu men kom på idag att jag vill börja om och skriva om en person jag hittat på.. Det är ju inte riktigt vem vi skriver om som är viktigt utan orden, formuleringarna och allt de där.
Matten känner jag mig helt lost på men de blir nog bättre :) 

Känns inte som vi har haft några lektioner den här veckan som känts 'onej!' förutom franskan , men de har funkat ändå :) Vi kmr inte ha några förberädda prov så kmr få sitta o repetera massa saker hela tiden eftersom jag glömmer.. kanske är bra för då glömmer man inte bort det efter provet, men tror inte det kmr gå bra för mig z)

Imorn så har vi slöjd och de är jag jätte glad för! känns surt att vi har de sista lektionen på fredagar, men de får man väl ta..

Kommentarer
Postat av: Alexandra♥

Vad tycker du om twighlight böckerna?

Topp eller flopp?

Tyck till på min blogg.

Kram :)

2009-09-06 @ 19:21:49
URL: http://alexandraleding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0