13/9 - 09|

Mår så kasst just nu
Hela veckan.
Nä de va en lögn.
Vill bara bort.
Är helt slutkörd och behöver en paus
Men jag skulle aldrig klara av att försvinna nånstans
Behövs här
Även fast jag inte är välkommen
Stressad till 1000 men klarar inte av nånting.
Skiter i att folk ser mig gråta ens.
Pallar inte bry mig,
Pallar ingenting.
Vill bara komma bort något timme.
Håll om mig och hjälp mig slappna av.
Behöver det,
Bara för en kort stund.
Låt mig drömma och komma bort.
Jag lovar, jag försvinner inte för långt.
Bara jag får komma bort för någon timma.
Kramar, pussar
Gos
Trygghet
Kan du inte bara ge mig det för en kort stund?
Jag lovar, jag kommer komma tbx starkare igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0