.,-,jtr

Din lilla fitta z)
HAha jag sitter o skrattar z)
Visst, du har alltid varit patetisk,
Iknow that z)
Men asså... din försvars teknik...Hahahah
Visst, vi förväntade oss lögner,
Men de där? z)
börja klaga på andra för du inte kommer på nå i din sönder knarkade hjärna?
Haha nu blev de bättre z)
Vi vet att du är sönderknullad, men när man ska sopa undan spåren av va man gjort funkar de inte att försöka få den andra kåt x)
Jag har aldrig gillat dig,
och har känt på mig hur de här kmr sluta men vrf aldrig ge dig?
vi vet hur du är,
Patetisk.
Du kmr nog komma långt med den här tekniken z )

Blåneka,
klaga på andra gör byta ämne,
Göra kåt,
Visa hur blåst du är z)

När jag skulle börja skriva va jag sur, men sen börja jag tänka och du är bara skrattirriterande z)

Kommentarer
Postat av: Beck.

Hahahah..jag såg inte det här förren nu :o

Menar du den jag tror att du menar?

2009-11-29 @ 12:09:00
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/
Postat av: Julia (:

vem!? :o

2009-12-25 @ 19:18:01
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0