2/5 - 09lKlago inlägg

Vet att jag aldrig skriver något , men vad ska jag skriva om? Känner mig helt apatisk till allt och har ingen lust med nått, så tyvärr äre bloggen som får lida, men vafan hur många läser och vill ha uppdateringar egentligen? 

Sitter hos Charlie just nu,.. Knas saken sover fortfarande.. Jag vaknade vid 8 tror jag och har inte brytt mig om att somna om. De gör jag ju hela nätterna ändå så nångång måste man ju sluta. Charlie fyllde år igår, Grattis älsk! 
Jag sitter och funderar på om jag ska lämna han här och gå ut och ta lite kort på körsbärsträden. 

Fan, våren är ju här i sthlm för länge sen, men i Norrtälje kmr den väl lagom till midsommar. Jävla cepe stad! Eller ja, by.. Är så jävla inne på att få flytta till en riktig stad igen. Asså visst, Norrtälje är fin, men jag klarar inte av att bo där. Som landställe är det underbart och de är ju så jag kmr få det när jag flyttat. Ska bli så jävla gött.. 

Jag har tappat bort blocket som jag skrev upp vilka skolor jag vill gå på och +/- med den skolan o.s.v.. Jag ha den på vardagsrums bordet efter jag använd den sist, men sen har mamma lr nån städat så den är borta. Ganska surt eftersom jag inte är säker på vilka skolor jag skulle söka till ^^ Fast jag har ju inte räknat upp dom eller så, men ändå.. Kanske kan göra det nu.. ifs så minns jag dom jag kollat mkt på och inte om jag bestämt mig för dom..
Guc i Uppsala
Kulturama i Sthlm 
Rudbeck 
Tumba gymnasium
Nacka mediagymnasium
Hässelby gymnasium
Nån mer i Sthlm
Sandvikens gymnasium.
Sen så söker jag ju till roden oxå som sista hands val ifall jag inte kmr in lr inte får flytta. Fast jag och mamma har ju snackat mkt om de där och hon är ju helt inne på att jag ska flytta så jag får den bästa utbildningen, men hon är inte glad över det ^^

Det var något mer jag skulle klaga på men de har jag glömt bort nu medan jag letade efter skola.. Men ja, här har nu ett klago inlägg och jag vill inte ha en jävla massa klago inlägg på bloggen så nu vet ni varför jag inte skriver så ofta. Men fotobloggen (http://mahjjo.blogg.se) uppdaterar jag flera gånger i veckan nu så där äre bara att kolla in ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0