3/5 - 09|Låten som passar idag.

Låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va.
Låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback.

Hatar när saknaden kmr och ger mig en satans ångest.
Lever kvar i mitt skal som ett ständigt bagage längst bak och jag tappar förståndet.
Är svår att få syn på som en näktergal, näktergal
Så du hör mig klart. spelar in min röst på fler än en kanal.
Varför kan man inte bara tänka klart?
För allt som har hänt har sänkt min fart.
En till ny dag, en till flashback, är ännu är en tanke som hänger kvar.
Är en slav till mitt förfluta,
ser allt när mina ögon är slutna.

Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.

För mkt smärta under ytan
men jag andas tungt varje gång mina bilder börjar komma upp.
Från tiden då mitt liv va förjävligt tungt
Du vet såna där minnen man trodde man glömt
Ser mig springandes ut från ett rinnande rum,
Försvinner in i diman
Mina minnen gör mig dum.
Lugn, andas in, försöker distrahera mig själv
men jag fastnar i drömmen och jag fattar ingenting
Varför kmr det tillbax? vill hålla det gömt.
Jag vill bara må bra! Jag vill bara kunna gå till sängs en kväll utan tunga jävla andetag.
Det bränns, de brinner.
De känns under skinnet
Alla minnen fuckar up alla mina sinnen så fort jag får min

Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va.
Låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va, låt mig va

Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår
Hatar när jag får, hatar när jag får mina flashbacks.
Flashback. Hemska minnen fuckar mig.
Flashback. River upp gamla sår. gamla sår, gamla sår, gamla sår

Kommentarer
Postat av: Melissa

VEM SJUNGER DEN HÄR LÅTEN ?! :d

2010-02-15 @ 18:42:06
URL: http://melissadenblonda.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Vad heter låten och artisten?

2010-03-18 @ 20:59:10
URL: http://alexndraas.blogg.se/
Postat av: chalLI

Vad heter låten?

2010-06-07 @ 22:36:46
URL: http://fragbite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0