6/5 - 09|Dagens låt

Jag vill inte glömma!
Vill inte heller se tbx på dom stunder som varit,
Dom dagar och nätter av ångest och kramp som jag skrikit mig tom på luft.
Där jag än idag minns de stunder jag dött.
Har du skonat mig nu?
Har jag fått mitt straff?
Har jag kämpat som fan men aldrig kommit fram?
Men jag ser det där framme , det liv som jag önskat så länge
Inte bara jag utan familjen och vänner
Finns det ett slut?
Är jag lycklig då?
Om jag kmr dit, är jag lycklig då?
Det kan ses som en hägring.
Det kan tyckas svårt men jag lever i det
Min sanning är svår, mina självmordsförsök, mina möten på psyk och min medicin som bara gör mig starkare


Shortys vers i låten Ljuset i tunneln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0