21/5 - 09|

Inlägget jag precis la upp skrevs igår när jag var ledig.. Just nu så sitter jag och pluggar,.. Måste göra klart pappret om könssjukdommar och sen så ska jag skriva klart intervjun med Lillan som jag skulle ha lämnat in förra veckan (a)

Igår så satt jag mest ute och solade och läste min nya bok 'konsten att ta vinnande bilder' sen så diskade jag och satte mig framför tvn och skrev klart gårdagens inlägg.. Jag vet fan inte vrf jag vill blogga igen helt plötsligt. Det känns inte så mkt som tvångs blogg när jag vill det själv och när jag sitter vid datan annars så gör jag ju det 1 gång i veckan och då läser jag bara alla bloggar och när jag är klar med det, om jag ens blir det så pallar jag inte skriva. Fotobloggen blir oxå lidande av detta för jag sitter vid datan på morronen medan jag väntar på bussen och då så lägger jag bara in bilderna på mitt usb och sen så blir det inet mer med det. När jag sen får tid att lägga in bilderna på bloggen har jag knappt nån koll på vilka jag lagt in och allt det där. Men vafan.. När det finns nå roligt att göra på datan ska jag väl börja använda den mer, nu finns det ju inget alls så då är det klart att jag inte är inne.

I)går kväll tog jag, Cicci och Sara årets första dopp. Jag kom dit lite senare än dom, har ingen aning om hur mkt, men då när Cicci såg mig sa hon 'faan jag måste hoppa i innan den där saken! Klä av dig långsammare vafan!' Men när jag va halvägs i vattnet så hoppa hon i. MEn jag började frysa så jävla mkt om armarna så jag doppade mig bara den gången och sen putta Sara i mig en gång. Jag vet inte vrf jag har börjat frysa om armarna.. Jag gör det ganska ofta nu och det är bara där jag fryser.. Det är ju faan varmt i vattnet! Skit skönt! Så vi ska dit i kväll igen troligen och bada :) Förhoppningsvis så fryser jag inte lika mkt då så det kmr nog vara lugnt :) Vi sprang upp på en hög med träd z) Haha vi va verkligen hel knas z) Efter några gånger gjorde vi det till en tävling, man skulle upp på en sida, ner på en annan och sen byta z) Jag va verkigen hel taggad z) Haha fyfan va knas man blir :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0