-----

Fy faan vilken känsla. Men ändå känner jag igen den. Samma känsla som jag hade 27 februari och tiden efter när jag tänkte på dig. Även några gånger innan när jag kände att nu har jag sabbat allt. Jag saknar dig,. Du får inte göra så! Jag vet att jag får skylla mig själv den här gången, jag började. Men jag kunde ju. Jag va så säker på att jag kunde. Varför kan jag aldrig? Vad har du för påverkan på mig? Varför? Jag saknar dig. Du var min bäste vän. Du kunde mig. Du läste mig som en öppen bok, men ändå kunde du inte förstå mig. Du har lärt mig allt jag kan och jag vill ha tbx dig i mitt liv nu! Jag har så många frågor jag behöver svar på och du är den ända som är smart nog att komma på rätt svar..
Du förstod när nått var fel utan att jag sagt nått eller att jag själv reagerat på att jag varit annorlunda.
Vet att du aldrig kommer läsa de här men jag hoppas att du vet att jag saknar dig. Jag vet inte vad jag gjorde för fel och jag vill ha så många svar. Jag kan göra vad som helst. Bara för få tbx min bästa vänn..
Nu vill jag bara gå ut och få gråta ut och skaka tills jag inte har nån kontakt med min kropp längre så jag kan få bort alla känslor.
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0