23/5 - 09|

Faan nu är jag igång med bloggen igen ^^ Tror jag behövde smälla till bodet sådär som jag gjorde när jag skrev det farbannade inlägget z)
Men nu måste jag ställa en snabb fråga ,. är det lite väl tidigt att kolla på högskolor? z)
Jag köpte tidningen 'foto' igår och såg en annons om Ålands folkhögskola med natur foto inriktning. Läste om den och den känns så rätt. Man läser ett år och får vara ute och jobba och testa på mkt. Föredrag av kända fotografer och massa.. Jag tror att valet av högskola är tidigt men valet av inriktning är viktigt just nu. Det kommer ju påverka vad jag kommer jobba mkt med på gymnasiet och så.. Jag har ju alltid varit inne på att bli studio fotograf för jag har har ingen aning om hur man skulle kunna tjäna pengar på natur och vill inte resa mkt när jag får barn. Men nu så  tänker jag att man kan ju vänta med barn och jobba med natur några år.. Känner man att det inte skulle funka så har jag ju alltid studio som val att välja efter.

Ska jag leva drömmen eller ta nödlösningen?
(De känns som jag ställde samma fråga när jag höll på att välja mellan foto och djur ^^ )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0