skitihelvetestråkskit

Skolan nu .. skit kul! De är ett jävla tjat på att jag aldrig lägger ut nå så här kmr ett nytt klago inlägg. Skit kul va?
Men ja, jag har ingen lust eller ork med datan, de finns ju ändå inget kul att göra och det häder ju aldrig något roligt att skriva om.
Vi har haft kulturdagar den här veckan och jag och Beck åkte till pissiga Mellingholm,. Jag svär de va skit kiul -.-'' Ville ha foto egentligen men de fick man ju självklart inte. Så igår åkte vi till mellingholm och tråka oss.

Sådär. Nu är jag förbannad som jag alltid blir när jag skrivit blogg.
Funderar starkt på att ta bort den. Så man slipper tjat och bli förbannad. MEnmen,. den blir väl kvar .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0