Hahah z) Jag är trött

Haha de har varit en väldigt rolig dag z) Får bara sitta i 10 minuter så jag tar bara dom roligarste nu ^^

Först så kom Cicci och hämtade mig med sin pappa för vi skulle till konfan. Sätet i deras baksäte va så jävla mjukt! Helt galet! De va som en mjuk studsmatta z) Så så fort han körde över ett  gupp elelr likte dålig väg så stutsade jag runt där bak och hade skit kul z)

Sen nu när vi skulle hem så fick jag skjuts av Cicci och hennes mamma z) Vi hade sprungit till bilen och det gjorde att jag fick hicka och vi va lite sådär lagom trötta z) Hennes mamma undrade om vi druckit för jag hade sån hicka och vi var så fnittriga z)
Sen så åkte vi förbi en äng och jag trodde att det stod en häst på åkern men jag såg inget stacket så jag sa 'Hästen..' längre kom jag inte innan den lyffte på huvet och det visade sig vara en älg z) Det gjorde ju inte direkt att hennes mamam trodde mindre på att vi hade druckit och sa 'va det än var du drack så var det nog lite väl starkt för dig'  hahha.
Sen så åkte vi förbi en hage med kor och jag såg en ko som va brun och vit och tänkte 'fan vilka konstiga färger den där älgen har!' 
Och sen stod det en älg på vägen och Anti (Ciccis lille brorsa) sa 'Älg,älg,älg,älg' några gånger för han såg den innan hennes mamma.. Men jag sa (även fast jag hört han) 'Fan vilken stor ko!' Hahah aa,. jag är trött och ska lägga mig i sängen och skratta av mig lite z)

Kommentarer
Postat av: Andréas

hahah omg :P låter så grymt xD

2009-05-09 @ 18:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0