22/5 - 09|Flytta nu!

Faan va jag är taggad på att flytta nu! Skulle vilja säga att de är helt sjukt men tror faan t.o.m att det är det.. Haha jag är trött så förvänta er inte allt för mkt av detta inlägg ^^ Men seriöst,. hur jävla skönt skulle inte det bli? Tänk att få komma bort från allt och komma till sig egna lägenhet som man får göra vad man vill med? Haha :D Fast skolan i Uppsala har ju riksintag så då är måste ju dom ha nått sätt att fixa lägenheter till dom som inte bor där... Vet inte om det blir att man blir inneboende men det hoppas jag inte :P Fan va de skulle kännas som man tränger sig på... Kanske om det blir nån som man ska gå i samma klass som men annars vettefan,.. Men jag har en bild i mitt huve hur jag vill inreda mitt rum.. Jag ska inte ha så mkt möbler, men på ena väggen ska jag ha ett ganska grovt snöre som jag ska sätta upp bilder på.. Har 6 st klädnypor som är röda och det är tyg hjärtan på som jag tänkte sätta upp bilderna på och bilderna ska va väldigt olika varandra men ändå vara såna där bilder som man minns och ska kännas som dom bästa bilderna jag tagit. Och sen så ska det ju bara vara utskrivna a4 med fotopapper så det kmr inte vara något avancerat och man kan byta ut dom hur mkt man vill :) Om jag tänker just nu så vill jag ha den här bilden, jag tycker inte att bilden är bra, men den betyder något för mig. Jag får minnen från Idre, just när jag  tog den där bilden på balkongen och sen så bara minns jag mer och mer för jag tänker på fler tillfällen från balkongen, samtal med Cicci, killarna hon ragga på, discot, ja.. när jag tänker tbx på tiden där så är det inte så mkt från skidbackarna jag blir glad av att tänka på och är inte det första jag tänker på utan det blir alla tillfällen med gruppen.
Nej jag är inte alls bäst på att byta ämne o:
Men nä.. Jag vill flytta hemmifrån. thats it.

Kommentarer
Postat av: pedofilanders 43

du e snygg <3

2009-05-22 @ 22:46:21
Postat av: Andréas<3

flytta till skåne ;D

2009-05-23 @ 01:30:25
URL: http://lillthomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0