V.11 | Söndag

Gick upp 7.15 och började duscha och fixa mig och sånt. 8.50 så åkte vi till kyrkan och på vägen dit mötte vi nån dåre som körde fort åt andra hållet (Cicci som tydligen glömt kudden hon skulle ha på bussen^^) Bussen gick 9.30 och de va en liten buss som skulle till uppsala. De hände inet så mkt på den lilla vägen utan alla va trötta och orkade inte z) När vi kom till uppsala så sprang vi till Willys och köpte energidrycker. Vi drack dom inte förens vi va och åt lunch för ha sånna öppnade på bussen kändes inte så bra z) Men i uppsala så bytte vi till en större buss som kommit från Sthlm och va ganska så full :P Men jag och Cicci satte oss 'där uppe' precis vid trappan :) en ganska skön plats:P Vi spelade kort där uppe och jag satt vid fönstret och där fanns de ett armstöd :P Men på de armstödet satt jag iaf när vi spelade :P Vi drev lite med hennes polare Fredrik ^^ När vi slutat spela kort så drev vi fortfarande med den där Fredrik (De fortsatte vi me hela veckan), minns inte om vi gjorde så mkt mer.. Vi kom fram vid Rättvik där vi skulle äta vid 2-3 tror jag,. Vi kom dit 15 över iaf och chafören sa 'vi siktar på att åka här ifrån hel' och jag tänkte 'vem fan behöver 45 minuter att äta?!' Men vi ställde oss i kön och vi fick inte vår mat innan 2 min över. Så vi stress åt och va klara 6 över:P sen så skynda vi ut till bussen, men den gick inte förens 20 över för de va tydligen folk som fått mat ungefär samtidigt som vi och inte stress ätit ,. När vi åkte där ifrån så började vi tråka ut oss med 'jag ser..' så vi satt där, och eftersom vi mest åkte genom skog så sa vi mest 'jag ser skog. Jag ser granar. Jag ser små granar. Jag ser stora granar. Jag ser mellan stora granar. Jag ser stora granar bland små....' o så vidare och så blev vi helt ifrån oss om vi såg en skyllt lr civilisation ^^ Sen så tog alla ord på vad vi såg slut och jag började ta kort genom fönstret ^^
Alla bilder kmr upp på fotobloggen förutom bilderna på folk eftersom jag inte tror dom kmr bli så glada på mig då:P
När vi kom fram sen vid 18.00 så kom både jag och Cicci på att vi inte varit på toa sen 7:P Och vi va tvugna att vänta en timma till för alla fick inte plats i taxin :P Jag hade inte varit pissnödig alls på bussen lr annars på hela resan, de kom då när jag kom på hur länge sen jag va på toa ^^ Resten av kvällen tror jag inte vi gjorde så mkt, lekte lite o bastade ^^ Vi bastade och rulla i snön:P Så nedrans skönt

Dagens smartighet:Träden står ivägen på vägen! (när jag tog kort genom fönstret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0