27/3 - 09|En låt som träffar helt rätt

Jag säger ju oftast att jag inte tror på kärlek,. Men jag tror på sån kärlek som jag har idag,. Jag vet att kärlek finns, men jag har slutat tro på sån kärlek som många i min ålder gör. Säger inte att jag är klokare lr så, har bara sett va de gör med människor. Och de va så jag trodde jag skyddat mig innan verkligheten kom och sa motsatsen i helgen.. Men nu har jag iaf hittat en låt som känns precis som jag känner. Iaf i början, i slutet är de mer en kärleks låt.. I slutet så kommer ju det där som jag säger att jag inte tror på, men jag känner att de passar hur det är just nu. Älskar dig Charlie

2 världar - en fånge i mitt egna hjärta.
Varför ska jag rama in våra bilder, när dom en dag måste ner? För en dag så tar det slut men alla kort dom varar för en evighet.
Så varför ska jag tvingas att minnas när du en dag kmr glömma? Och önskar av ditt hjärta att allt vi gjort var bara mardrömmar.
Varför ska jag älska dig, älska dig, säga att jag saknar dig, när jag en dag inet får samma svar tillbaka?
Varför ska jag spara ditt nummer när du raderar mitt?
Varför ska jag skriva sms när du inte läst det jag skrivit?
Varför ska jag kyssa dig när du en dag kommer kyssa en annan?
Varför ska jag minnas din doft när du en dag kommer byta balsam?
Varför ska jag se på dig när du väljer att blunda?
Varför ska jag sakna någonting som vi inte ens hade från början?

Jag går ändå, jag står på tå, försöker nå men du rider ifrån. Jag kommer då aldrig förstå hur man kan förbjuda 2 hjärtan som är menade att slå.

Varför ska jag önska när drömmen aldrig blir sann?
Varför ska jag stå bredvid dig när du en dag kmr släppa min hand?
Varför ska jag lyssna på dig när du sänker din blick? När de kmr en dag när det du sagt inte betyder ett skit.
Varför ska jag skriva låtar till dig, när du leker döv? Jag fortsätter för jag vet innerst inne att du faktiskt hör.
Varför ska jag boka bord på en restaurang och sen få sitta ensam?
Varför ska jag tända mina ljus när du en dag kommer blåsa ut dom?
Varför ska jag se romantiska filmer när' du är bredvid?
Varför ska jag älska dig när det inte finns nån framtid?
Var det det här du ville, gud, när du skapade oss två? Två själar som tänker på varann varje gång våra hjärtan slår?

Jag går ändå, jag står på tå, försöker nå men du rider ifrån. Jag kommer då aldrig förstå hur man kan förbjuda 2 hjärtan som är menade att slå.

Jag älskar dig föralltid.
Jag ser på våra bilder.
Der är därför jag lever med minnen. Och korten dom tar jag aldrig ner igen.
Det är därför jag står bredvid dig, för du betyder allt.
Det är skriver sms, fast jag vet du inte svara på allt.
För jag vet att du älskar mig.
Det är därför jag skriver.
Och låtarna jag gör kommer du spara genom hela livet.
Det är därför jag bokar tid på restauranger för jag hoppas att du kommer och tänder våra ljus och är med mig livet ut denna gången. 
Det är därför jag minns din doft fast den luktar annurlunda. För bejbi denna gång börjar vi om från början och allt blir annurlunda.
Nu startar vi ett nytt liv. Känslorna dom tar över.
Det är därför jag är med dig, för jag älskar dig till döden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0