14/3 - 09|

Imorn så åker jag till Idre. För er som missat de z) Har stressat runt i massa affärer idag för att leta efter vantar z) Men vi har inte hittat några så de får bli dom gamla som är försmå :P Första gången jag åker skidor, och första gången mamma släpper iväg mig så långt,. Så mamma har packat onödigt mkt saker ^^ Tog syrrans väldigt stora resväska och jag trodde aldrig att jag skulle kunna fylla den, men nu måste man nästan sitta på den för att man ska kunna stänga den :P Men skor, handduk och lakan tog upp nästan halva väskan z) Men jag har en väska att ha på bussen med massa godis, dricka,  tidningar, 3 böcker och liknande saker,. Och kameran har jag med i sin väska på sidan z) Hehe känns som jag har väldigt mkt saker med z) Alal andra har väl en lite halvstor bag (som jag tänkt ta) med sig och de z) Men jag bryr mig inte riktigt,.. Annat som jag bryr mig lite mer om är att jag ska gå med en väska som väger massa äckliga kilo,. Menmen, jag lär ju inte ens använda hälften av de som ligger där z)


Jag ska köpa ett macro objektiv , förhoppningsvis innan sommaren, men jag funderar på om jag ska ta en lite billigare för 3190 lr om jag ska ta en bättre för 4890,.. Tror jag kmr ta 3190 objektivet för den ska vara bra och billig, men 5890 ska vara bäst, men dyr.. Menmen,.. Jag vet inte,. De är ju bara 1500 mer,. Fast bara o bara ifs, de är mer än jag har just nu z) Va tkr ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0