14/3 - 09|

Hittade en skola i Hässelby precis nu oxå som jag ska söka till,. Inget jag vill komma in på, men som 'ifall att' och jag har tagit bort en skola i Norrtälje som jag valt ifall jag inte får flytta,. Den hade ingen foto inriktning,. Men den i Hässelby har foto och de är gå avstånd från Héléne.,. Ungefär 20 minuter tror hon :)
Får kolla upp den lite mer, för nu när jag kollat lite mer så känns den ganska bra :) Men de är ju så, som jag skrev igår, dom skriver inte ut så mkt info på hemsidan,.. Jag får kolla alla skolor nästa år, på alla öppna hus (: Sen gäller de ju att jag får tillräckligt höga betyg så jag kmr in ^^ Så nu äre bara börja rå plugga så jag får upp det :) Så nu har jag 4 skolor jag vill komma in på och 5 jag ska söka till,.. Jag kolla runt lite mer på skolan medan jag skrev så de är drf jag hoppar lite :)

Ska gå nu och kolla så jag har allt packat och klart (: Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0