8/3 - 09|Snabb blogg

Haha nu är jag tbx här igen och skriver om va jag vill utbilda mig till z) Men de här är faktiskt de ända stället jag kan skriva ut om alla tankar, så om ni inte pallar så skit i att läsa :) 
Nu är jag tbx på fotograf igen,. (när jag kollat på 'viasat natur' senare ikväll så kmr jag va tbx på djur) Jag letar ju bara nackdelar med de jobbet, så de är klart jag tvekar,. Men så är jag ju med allt som jag tror kmr få mig att må bra lr liknande ^^ Men men, de är bara så jag är och de är så jag (förhoppningsvis inte) kmr förbli z) Just nu kollar jag bara på skolor med foto inriktning inom mediaprogramet, ibörjan kolla jag på både estetiska och media, men estetiska har ju 'bild och formgivning' och det är ju inte så mkt fotografi utan mer 'skapa med händerna' saks, och alla som sett mig på bild lektionerna vet att jag borde hålla mig borta z) På media äre ju 'fotografisk bild', men det kan ju finnas estetisk med foto oxå, men jag pallar inte kolla de nu,.. 
Charlie håller på och försöker våldta mig lite nu så jag ska gå bort från sängen som han ska bädda, så jag måste nog gå nu :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0