8/3 - 09|

Känns inte som nån bra dag idag,. Lr ja, de va en bra dag när jag va hos Charlie. De började när vi åkte till tekniska, stationen innan vi skulle av så gick de på jätte mkt folk och paniken kom tbx, som jag inte haft alls när jag åkte in igår,. Men de gick ganska bra att, jag försökte trolla bort den och när vi gick av så blev det ganska bra igen. Men den låg kvar, som nått irriterande i huvet och kroppen , blev inte värre, men de fanns där. Men så bytte vi till röda mot Mörby. De va lite halv mkt folk,. Men jag tänkte inte så mkt på de,.. Men min panik är lite sjuk,. Den växte fast jag inte gjorde nå och märkte inget,. Men när jag satte mig på bussen till Norrtälje så kom den,.. Mer av en psykisk attack än en fysisk.. Asså en sån där inbillnings attack, när de känns som jag skakar/inte kan andas o.s.v men ingen annan,. De är dom värsta egentligen,. Dom gör så jävla ont, och känslan är kvar resten av dagen,. Men dom syns inte så jag har hellre dom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0