6/3 - 09|

Blev lite besviken på min kärlek idag,.. Va ute på första fotorundan snabbt innan jag skulle åka till skolan, och jag tkr auton va väldigt mörk i vissa lägen, och de är ju lättast när man är lite lat och inte orkar fixa med alla inställningar, speciellt när man inte kan kameran än,.. Men när jag tog några snabba bilder på Wilmas huve med mkt snö i bakgrunden så blev dom jätte ljusa och de blev inte alls bra,.. Men jag får väl bara lära mig kameran så jag snabbt kan fixa all de där :) Alla bilder jag tog med förra kameran va ju inte heller alltid så bra ^^ Men jag skulle inte byta bort den bara för jag va lite lat med lärningen :P Och jag inte får byta upp mig till en d90 (a) Nä förlåt älsk, jag vill inte byta bort dig alls (a) (alla som läst håller käften runt min kamera!)
Haha ja, om ni inte märkt de så är jag väldigt trött och flummig z)

Ska äta nu, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0