15/3 - 09|snabb blogg

Sådär, nu sitter jag här,. Om 20 minuter ska vi åka. Mamma har ångest och grät när hon kom ner :P Hon sa igår att hon tyckte de skulle vara bättre om jag åkte till åre, för de låg inte lika långt bort, men så visa jag att Åre ligger 32 mil längre upp (bil väg) så nu har hon slutat tjata om de :) Menmen, jag ska ta lite kort när jag är där :) Inte i backen, men jag ska gå ut lite och kolla :)

Haha syrran gick precis upp och ställde in sprit i min garderob z) Kanske man får en lite skön överaskning sen när man kommit hem och alla sover ;) nä då, de är inte min så jag lär väl inte dricka :( ^^


Kommentarer
Postat av: Beck;

kom hem! ;o

JAG SAKNAR DIG! <3

I need u..<3

2009-03-19 @ 22:50:29
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0