10/3 - 09|Jobb snack

Fan vilken dröm att få vara fotograf! FyFan vilken dröm!
Jag har suttit och kollat på fotografers bilder och har ändrat uppfattning om de där med studio bilder lr kort på människor.. De skulle faktiskt vara kul! Jag känner mig väldigt inspirerad och peppad att börja ta såna kort nu. Och de bästa är att jag känner att jag kan bli lika bra som dom jag kollar på :) Men desom jag känner mig lite osäker på är att man måste ju kunna få folk att slapna av på såna bilder, och de är jag inte så bra på eftersom jag inte känner mig avslappnad blad folk z) Men de går väl att träna på :)
Men samtidigt är jag ju så osäker på om jag ska ta utbildningen, jag vet att jag behöver den och jag vill ha den, men om jag inte blir så bra som jag tror, kmr då har jag ju ingen erfarenhet av nått och jag kan inget, så isf blir jag väl sittandes på Konsum lr nått liknande z)
Ska jag ta utbildningen och chansa lr ta säkra vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0