5/6 - 09

Hejsan ! Nu kanske de skulle vara dax för ett lite odeppat inlägg.. Igår va jag på grönan och det gick bättre än jag trodde med paniken. Det va nästan helt tomt. Vi behövde aldrig stå i kö eller så förutom att vi fick vänta på en vagn eller så medan andra åkte. Cicci har aldrig varit på grönan och va lite rädd för allt så jag sa att vi skulle börja lugnt med kvasten, sen om den inte va så farlig så gick vi på jetline och sen vilda musen.. Men när vi först kom dit så åkte vi inget, vi åkte kärleks tuneln och den va ju läskigare än spök huset! Fan vi höll på att välta z) De va ett fult får där och jag sa precis 'faan jag kmr drömma mardrömmar om dom där fårena ikväll!' och då lyfte ena på huvet! z) Både jag o Cicci skrek z) , vi gick lustiga huset och spök huset (som jag tkr ska heta läskiga huset) lustiga huset va ju inge speciellt.. De är bara där man ska gå på en bro och det snurrar runt en.. Jag va sä säker på att jag snart skulle hänga upp o ner z) och spökhuset tror jag att jag aldrig varit i men den va ju inge speciell.. De va bara nån gång som man blev rädd ^^ Ett sånt där spöke som går runt där la sin hand på min axel men jag tänkte inte på det utan gick bara.. trodde att det var andreas som inte ville komma bort från oss.. Men han stannade ju o pratade med alla spöken så när de kom ett fjortis gäng som skrek över inget så gick bara jag o Cicci,.. Han kom ut efter några minuter. Sen åt vi.. Jag och Cicci gick med Andreas (han som beck tkr är söt) och det tog en timma att äta :S först tog det ett tag innan jag o Cicci fick maten, vi hade beställt samma så vi fick vår samtidigt,, sen tog det en halvtimma innan Andreas fick sin pizza. Efter maten, som tog en timma, så gick vi och åkte kvasten.. Cicci höll med om att den inte va nå speciell men jag bjöd Andreas på en 10 så han kunde gå i spökhuset, men då skulle han åka extrem med mig.. Han va värre än cicci med att inte vilja åka men han hade ju lovat och jag ville ju åka och inte bara gå runt. Men Cicci följde med upp oxå :D Och jag fick höra hela tiden hur mkt dom hatade mig och att dom skulle döda mig när vi kom ner z) Jag satt mest och skrattade åt att dom va så rädda z) Men jag tyckte de va så obehagligt när den lutade! Det kändes som man skulle åka ut ju! Efter den är jag osäker men jag tror vi åkte jetline (ljusblå berg o dal banan) Den va inte heller nånting tyckte Cicci så vi drog vidare :) Vi åkte mer saker men jag är inte säker på vad.. Vilda musen åkte vi minst 10 ggr z) Vi skulle skrika sönder rösten och det tror jag nästan vi lyckades med z) Vi växlade bara mellan vilda musen och jetline sista timmen... Vi skulle ha en bra bild att köpa och vi skulle bort med rösten x) Så idag har jag ont i halsen och låter som en hes gammal gubbe z) 

Kommentarer
Postat av: Beck.

men vafan :c du behöver inte skriva 'han som beck tkr är söt' z)

2009-06-05 @ 15:47:33
URL: http://myownlittlesecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0