Stressad och trött

Faan va jag vill ha sommar jobb. Visst de går att skaffa, men jag vill inte klippa gräsmattor :( Barnvakt skulle jag kunna vara om jag slipper byta blöjor och det inte är långt här ifrån. I Kallhäll gick jag ut med hundar, tjänade ibland 400 per vecka. Men de va bara för Bosse över betalade mig och jag ibland hade 4 st att hålla reda på. Men inte faan klagar jag. Ge mig hundar att gå ut med! Men tror ni de finns nån som låter nån okänd ta ut deras hundar? Tror inte jag.. Så jag får väl gå hemma o stresa upp mig. Vänta tills jag är tillräckligt gammal för ha nå jobb som kan kallas riktigt..

Faan jag tror jag har resfeber.. Stressar upp mig hela tiden.. Och jag vet inte ens för vad!? Jag går inte runt o oroar mig för flyget, de tror jag inte är nå problem med.. Fast jag kanske inte sitter så länge att jag hinner stressa ner... Faan nu kmr jag tänka på de oxå. När vi åkte till Thailand för några år sen så åkte vi i 12 timmar och jag tyckte de gick skit fort z) Typ upp -  mellanlanda - ner. Tog ju ingen tid alls.. Nu ska jag åka 2 timmar z) hur faan kmr de bli? z) Kmr väl inte ens hinna sätta mig innan vi är framme z) Så nä.. Flygningen är inge farlig för mig..
Flygplatsen är jag lite rädd för, men de är bara för de är så stressigt där o massa ljud.. Men bara de är så stressigt så jag inte har tid att få panik så ska det nog gå bra z) Är det inte stressigt utan massa ljud och folk som stressar så kmr jag aldrig sätta min fot på en flygplats igen (vilket kmr bli väldigt kul när jag ska av planet och sen hem igen... Men de fixar jag på nått sätt) Och blir de så så kmr jag inte ha nån roligt flygresa heller.. Spelar ingen roll om planet är lugnt, känslan av paniken kommer sitta kvar jävligt länge o jag kommer inte bli av med den på ett tag.. Och sen så äre ju själva döljandet.. Héléne och Anita får inte se och bara tanken på det ger mig mer panik.. De är inte som om jag varit där med polare o sagt 'fan jag har panik, måste bort till ett lugnare ställe' utan jag kmr bara få stå kvar eller följa efter o le o inte visa ett skit. Haha de här hjälpte ju inte mig att stressa ner direkt.. Men mest stressad är jag att jag inte kommer hinna med allt jag vill.. Jag kommer inte kunna stanna på samma ställe för att ta kort som jag vill, hur jag vill och hur länge jag vill.. Jag hatar att ta kort när jag har folk med mig.. Jag blir bara stressad.. Men aja.. Få väl bli som det blir..

Vill bara kramas med nån o bara få släppa alla tankar...

Kommentarer
Postat av: ღ DesignByMilly ღ

tittar in och önskar dig en underbar midsommar :)

2009-06-19 @ 08:16:02
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: saraivarsson

Hej!

Nu är jag med i VeckansBlogg hos Hanna Forevärn! Jag skulle bli skitglad om ni röstade på mej! Komigen röstaröstarösta! Det gör ni via denhär länken: :D



http://hannaforevarn.blogg.se/2009/june/de-8-finalisterna.html



Kram Sara

2009-06-19 @ 11:57:23
URL: http://saraivarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0