Skrivet; 22/6 - 09 11:41

HEJ DÅ STHLM
HEJ DÅ SVERIGE!

Då sitter man i planet :) Sitter precis bakom vingen, inte den bästa utsikten men vrider lite på huvet och kollar i fönstret bakom :) Vi är ganska långt över molnen nu och jag har precis upptäkt ett hål i fönstret.. Eller en spricka kanske man ska kalla de ^^ Sitter även bakom motorerna så man känner dig ganska döv ^^ Hör knappt musiken och inget alls när nån pratar eller liknande z) Lyssnar på Lars Winnerbäck och Medina just nu:)

Molnen är mkt finare uppifrån, varför får aldrig vi se de fina? :C
Haha jag ser hjärtan överallt z) Hjärt moln, hjärt öar, hjärt sjöar z) Kanske skulle man vara lite kär ändå, men i vem? :o ^^ 
Har börjat lyssna på kärleks låtar oxå och ni som lyssnat på musik med mig vet att jag hatar kärleks låtar z) Men jag började lite och byggde upp mig z) Började med Shorty - känner likadant, sen heltplötsligt gillade jag Medina- sagoland, Sen har det blivit mer efter jag började lyssna på Winnerbäck :) Fast jag gillar fortfarande inte all kärleksmusik,, 
Heheh när vi ändå snackar om förändringar så shoppade jag igår z ) Och jag kom hem med en klänning z) Jag gillar egentligen att shoppa, men hatar att spendera pengar  :P Och det är ju omöjligt att testa saker och inte komma hem med något z) Jag är sån som ser något, tar de och går vidare till nästa sak utan att granska det speciellt innan z) Jag bara plockar på mig och sen testar jag z)

Nu lämnade vi sverige bakom oss, klockan är 12.10
Hade det inte varit för motorerna, känslan i magen och lederna så skulle det här vara behagligt ^^
Det är ganska kul att se att molnen stannar vid kusten, det finns inget moln över havet eller vad de nu är vi flyger över ^^  Man ser bara att vattnet blir till mark och där börjar molnen igen :) Ser bara lite små moln över vattnet men det är över en ö :P
Nu ska jag lösa lite korsord :)


På planet innan vi lyfte

Lyfter, fortfarande under molnen

Nästan över molnen


Fina moln

Molnen stannade vid kusten ^^

Kommentarer
Postat av: Nattie

Måste säga att det är jätte fina bilder, men ett tips är att inte ha några elektroniska saker igång när man flyger, det är många olyckor som orsakas på just av elektroniska saker. Mobil ska man i så fall ha på flygplansläge. HIHI ^_^

2009-07-04 @ 13:59:28
Postat av: Elise - En fotoblogg

Sv Nattie: Jag frågade innan om det var okej att man hade ipod och kameran på, och det var helt lugnt :) Ipoden fick jag inte ha på i start o landning för då skulle jag lyssna på dom :P

2009-07-05 @ 09:21:18
URL: http://mahjjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0