Babbel och björnar

Vet ni hur knas de är för mig att vara riktigt glad? Jag är så full i energi och vill bara göra saker och sen kommer jag på saker jag gjort och tänker 'fan de kanske skulle vara kul på riktigt om man gjorde om det nu :o' Sen kmr jag på att jag inte har nå pengar så de går inte att göra nått z) Och så kmr jag på min panik men den typ bara puttar jag undan z) De känns typ som att nu kan jag ha kul och inte fan tänker jag låta nån jävla idiotisk sjukdom förstöra det z) (så kmr det inte låta när jag sen har panik men iaf)
Men allt känns så knas! Känns bara som att jag vill ut o träffa folk och ha roligt göra massa saks som är kul! Jag vill vara bland folk, jag vill gå på stan eller bara vara där det är folk z) haha hur knas har jag gått o blivit? z)

Och så ska jag ändra runt i mitt liv =D Har redan börjat med min Ipod , helt ny musik där på som jag går runt o dansar till x) Haha vafan vill ju dansa så då jävlar får jag väl göra de? z) Undra va som är värst - när folk sjunger o man inte hör musiken eller om nån dansar o man inte hör? z) Aja skit samma z) Vill jag dansa så dansar jag =D 
Sen ska jag ju ändra om mina kläder när jag får pengar till de, mitt rum vill jag ändra men de är ju onödigt eftersom jag flyttar snart, Fan de mesta ska ändras..

Jag har fått sommarjobb oxå! z) Fast de är till nästa sommar och i göteborg :) Fast vet inte om mamma kmr släppa iväg mig eftersom jag flyttar sen men lite får man iaf jobba :) Måste ju ha råd att flytta :o ^^

Har haft trevligt i dalarna dom senaste dagarna iaf :)
Fast vi hitta nå läskigt i skogen :o Fast han sprang iväg direkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0