De meningslösaste av allt meningslösa

Kom precis på att det är mindre än 4 veckor kvar tills vi börjar skolan. Fyfan va deprimerande! upp kl 5, duscha, fixa sig , ta bussen 6.40, gå till skolan, tråka, luncha, tråka, gå till bussen, åka hem, tråka o känna att man har läxor att göra fast man är för lat föt göra de. Ohja. Jag ser fram emot skolstarten!. Fyfan.
Måste plugga de här året oxå! Tänker gå ut med bara vg och mvg! (och g i franska om jag har tur men den räknar jag inte) Har t.o.m köpt en till skolkalender och en läxplanerare typ z) Den har alla veckans dagar och sen så skriver man upp vad man ska plugga på den dagen. Först tänkte jag skriva vilken dag de skulle vara klart på men vet att jag aldrig skulle göra de då om jag inte hade bestämt att det måste göras just den dagen eller liknande z)

Måste komma igång o träna snart oxå, behöver en sån kalender oxå z) men har cyklat 30 km idag så ingen kan kalla mig lat! z) och så gjorde jag nå knas mag övningar imorse oxå :) Gäller bara att man kommer igång o har orken z) MEn nu jävlar ska allt de äckliga bort :D

Har bestämt en födelsedags present jag vill ha oxå ^^ Vill inet ha den i julklapp eller liknande utan i födelsedagspresent. Va nära att skriva 'fråga mig inte vrf..' men jag vet vrf såå z)

Fan tänk.. om ett år så har jag flyttat hemifrån! :D Fan va underbart ! Oh va jag längtar ! Förhoppningsvis så hamnar man i Uppsala :) Fan tänk att få slippa Norrtälje. Usch va jag hatar denna stad! Kan stå ut att bo i skogen bara jag sluppit norrtälje :S  Usch!!! Tänk att behöva vara där varje dag i ett år till! :s Kmr troligen inte ens söka till nån skola här. Vill bort!

Haha Andreas kallar stället där han bor för by och de bor 1000 invånare där, de borde vara stad va? x) Norrtälje kallas stad och de kan ju knappast ha mer än 250 i sig z) En liten skitig å, en park, max 5 affärer, 2 kommunala skolor ett sjukhus och idioter till invånare z)  Hahahahaha stan måste ju vara ett stort skämt z) skärgården gillar jag, men de är ju ganska synd att den skulle höra till denna stad z) Fast den heter ju sthlms skärgård så egentligen behöver man inte ha nå med Norrtälje att göra z)

Vi skulle ställa syrran i bostadskö förra helgen o mamma ville ställa mig oxå och sa 'kolla om de finns nå bostadsköer i norrtälje' och fyfan vilken mardröm att få vara fast här!

hehe totalt värdelöst inlägg menmen z)
såg ett lodjur igår förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0