Jag är lycklig just nu

Jag ska skaffa mig en ny stil! Haha från o med idag så ska jag skaffa helt nya kläder som går emot allt jag har haft på mig tidigare! Gäller bara att jag får ihop tillräckligt mkt pengar för bygga upp en hel garderob z) Fast jag kommer nog blanda stilarna ett tag :) Men jag ska börja fixa ihop en liten lista med kläder jag vill ha o.s.v och sen när jag får pengar kmr jag köpa de :) De första jag ska skriva upp är en skin jacka! Velat ha en så länge men fan finns ju ingen under 1000 kr :C Eller ett pris över huvudtaget som jag skulle kunna ge för en jacka z)

känner att jag håller på o förändrar hela mitt liv just nu, och inte fan blire sämre! Just nu, när jag skriver de här, så känns de som att jag kommer klara allt! Just nu så känner jag mig lycklig och jag är så full av ny energi och jag vill bara gå ut o bara få vara lycklig! Bara vara som jag ska vara ! De är hundra saker jag ska göra just nu och allt är för min egen skull.
Jag tänkte göra om en sanings sak jag gjorde i vintras eller nån gång där och bara fylla den med bra saningar :D
(jag kanske misslyckas totalt men försöka ska man )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0