pengakris.

Jag behöver kläder! De här är troligen första gången i mitt liv som jag känner att jag vill lägga pengar på kläder.. Störst behov är jag av byxor eftersom dom ända jag äger är de hål i överallt och nu även fulla med blåbärs fläckar som inte kmr gå bort. Fast ändå känner jag att det är mer linnen o skor o liknande som jag vill lägga pengar på. Hjälp va har hänt med mig?! Funderar helt seriöst på att skita i att köpa telen och gå o köpa kläder för mina pengar. Usch. Kanske ska ta ett abonnemang så jag får telen gratis?  Finns bara inget abonnemang som har att erbjuda de jag vill ha. Förutom telen. Alla abonnemang är ju för att ringa och jag ringer ju aldrig nån. Mkt skönare att messa oftast. Så jag kan ju inte ta ett dyrt abonemanng och sen inte använda de som man ska. De ända jag vet som har gratis sms är halebop men de säger alla är dåligt och de är ju mkt bättre att folk kan snacka med en för de är gratis. Hahahaha fyfan va man låter mobbad z) men de är ju så, folk snackar ju mer med folk om de inte kostar nånting. Halebop har inte ens telen jag vill ha. Blä på allt.
Sitter just nu o läser på conviqs hemsida och där står det att för 69 kr extra i månaden så får man 3000 fria sms.. de är ju bra :) Gäller bara att jag kan få min tele i det oxå z) Självklart får man inte de. Varför skulle nån göra som jag vill? Fittskit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0