Skrivet; 22/6 - 09 22.23

Sitter på hotellet nu igen :) Ska sova snart, tänkte bara skriva lite först,.. Och så har jag problem att sova, de är ju tidigt fortfarande :O
Fick ett mess från konfan nyss om att dom ska ha en grillkväll och få kort o.s.v på onsdag, så det missar jag :/ Inte för jag skulle vilja byta, men frågan om dom inte kan skjuta upp det en vecka fast då är konf i frankrike z) Men Anders sa att vi kanske ska hitta på något om 14 dagar.. Eller iaf när dom kommit hem :)
Jag gillar min konfa, vi hade inte så mkt konf läsning utan vi gjorde mest saker som gruppen för ha roligt,.

Men ikväll så gick jag, Anita och Héléne mest bara runt :) Åt en jätte god glass på donken oxå ^^ Det var inte där vi åt, men vi tog en glass där. Fast jag tyckte glassen va så god att jag tog 2 (a)

Sen vi kom hem från hotellet har vi mest spelat geni ^^
Helene va så duktig z)
Frågan;Vilken av dom fyra stånden va förknippade med kyrkan?
H;Jag vet inte
A *ska hjälpa* ; Dom fyra stånden va adeln, bönder, präster och borgare.
H;Jaha.. ja då bode de vara bönderna då..


Är man fransk så är man ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0